توضیحات

دستگاه بسته بندی ساشه پودری” یکی از انواع دستگاه بسته بندی بسیار پرکاربرد برای ایجاد بسته های تک نفره و منحصر به فرد از مواد پودری می باشد. این دستگاه دارای کارایی ها و قابلیت های بسیار زیادی برای بسته بندی محصولات می باشد و شما می توانید بسیاری از پودرهای موجود را از طریق آن به صورت ساشه ای بسته بندی کنید.

نمونه محصولات ساشه شده که همان بسته های تک نفره از محصولات هستند مانند نسکافه، قهوه، ادویه، نمک، فلفل و دیگر محصولات از طریق دستگاه های ساشه زن تولید می شوند که استفاده های بسیار فراوانی دارند و در خیلی از مراکز از آنها استفاده می شود.

دستگاهی که ما می خواهیم در خصوص آن با شما صحبت کنیم در زمینه ساشه زنی محصولاتی فعالیت دارد که به صورت پودری می باشند مانند نمک، نسکافه، سماق، فلفل و دیگر انواعی که در حالت تک نفره مورد استفاده قرار می گیرند.

مزیت های و قابلیت های استفاده از دستگاه نامبرده بسیار زیادی می باشد و کسب و کار های زیادی با وجود آن ایجاد شده اند. نحوه کارو بسیار ساده ای دارد و فقط با یک بار تماشا و آموزش می توانید ساشه پودری های خود با مواد مورد نظر انجام دهید.

دستگاه ساشه پودری چیست؟

دستگاه بسته بندی ساشه پودری یک دستگاه چند منظوره و یکی از انواع دستگاه پرکن است که برای بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی به صورت تک نفره کاربرد دارد. دستگاه ساشه زن می تواند محصولات پودری، گرانولی و یا مایع را در بسته بندی های کوچک تک نفره در حالات مختلف مدادی و چند طرف دوخت بسته بندی کند.

دستگاه ساشه پودری

دستگاه های ساشه بر اساس نحوه بسته بندی دو مدل خاص دارند. برخی دستگاه های ساشه از بسته های ساشه آماده استفاده می کنند که فقط یک طرف باز دارند و پس از پر شدن بسته می شوند. برخی مدل ها نیز ساشه های ورقه ای دارند که پس از پر شدن چند طرف آن ها بسته می شود. در این صفحه قصد داریم دستگاه ساشه زن پودری و ویژگی های آن را خدمتتان توضیح داده، همچنین شما را با قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری و نحوه خرید آن آشنا کنیم.

کارایی دستگاه ساشه پودری

دستگاه ساشه زن مواد پودری، جهت بسته بندی محصولات پودری به فرم ساشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه یکی از انواع دستگاه بسته بندی به حساب می‌آید که برای بسته بندی مواد غذایی پودری مانند نسکافه، نمک، سماق و غیره به صورت ساشه تک نفره کاربرد دارد. دستگاه ساشه پودری طرفداران زیادی را داراست و عمده مصرف کنندگان ساشه ها رستوران ها هستند.

قبل از بیان موارد این بخش این نکته را به شما کاربران عزیز بگویم که اگر تمایل دارید مواد پودری را در بسته های حجمی تر بسته بندی کنید، باید از دستگاه بسته بندی پودری استفاده نمایید. در این دستگاه دقیقا مشابه ساشه پودری، هر نوع مواد پودری را به راحتی می توان بسته بندی کرد و در حجم و وزن بیشتری در اختیار مشتری قرار داد.

دستگاه ساشه پودری خانگی

یکی از فعالترین حوزه های کسب و کار در ایران، کسب و کار های خانگی می باشد که هر روز به میزان آن نیز افزوده می شود. در این نوع از کسب و کار محصولات متنوعی مورد بسته بندی قرار می گیرد که یکی از از انواع آن پودر های خوراکی مانند ادویه جات، نسکافه و قهوه می باشد.

برای بسته بندی این دسته از محصولات در انواع تک نفره، در منزل و یا مکان های کوچک از دستگاه ساشه پودری خانگی استفاده می شود. دستگاهی که در این بخش به معرفی آن پرداختیم دقیقا نمونه ای می باشد که برای تولید بسته بندی های تک نفره از انواع پودر در خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماشین با برخورداری از ابعاد کاملا مناسب، قدرت و سرعت عمل بالا مناسبترین گزینه برای فعالیت در خانه می باشد. مشخصات و اطلاعات لازم در خصوص دستگاه ساشه پودری خانگی را در بخش توضیحات محصول قرار داده ایم. قیمت دستگاه ساشه پودری خانگی بر اساس راندمان کاری، توان تولید، ولتاژ، سرعت عمل، حالت عملکردی تعیین می شود.

شما می توانید با دستگاه ساشه پودری خانگی به راحتی انواع ساشه مدادی را تولید نمایید و در بازار عرضه کنید. جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص تولیدات ساشه مدادی می توانید با کارشناسان کاروپک در ارتباط باشید و اطلاعات کامل این بخس را از آنها دریافت نمایید.

مشخصات دستگاه بسته بندی ساشه پودری

دستگاه بسته بندی ساشه زن پودری همانند دیگر ماشین آلات مورد استفاده در بسته بندی محصولات دارای مشخصات فنی خاص خود می باشد که از طریق آن می توان اطلاعات لازم برای خرید آن را تهیه کرد. این مشخصات نشان دهنده میزان کارایی و نحوه بسته بندی توسط دستگاه می باشد. دستگاه بسته بندی ساشه بر طبق جدول قرار داده شده در زیر بسته بندی محصولات را انجام می دهد که باید به آن توجه بالایی داشته باشید.

نام: دستگاه بسته بندی ساشه پودریمدل: GFB-200
نوع بسته بندیساشه ای
سرعت بسته بندی در یک دقیقه10 الی 15 بسته
ابعاد دستگاه70*50*115
وزن به کیلوگرم70
ولتاژ22 ولت
توان100 وات
نوع دوختپشت دوخت
جنس بدنهتمام استیل
درصد خطای دستگاه ساشه2%

اطلاعات قرار گرفته در جدول بالا ماهیت این دستگاه را به ما نشان می دهد که در واقع شناسنامه محصول می باشد. هم اکنون شما می توانید با شماره قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و این دستگاه ساشه زن را برای خود تهیه کنید.

خرید دستگاه ساشه پودری

برای خرید دستگاه بسته بندی ساشه پودری شما می توانید از 2 طریق دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید و از آن در کسب و کار خود استفاده کنید. هر دو روش گفته شده به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ گونه دردسری خرید خود را انجام دهید و از قابلیت های آن به خوبی استفاده کنید. در این بخش قصد داریم در خصوص این موضوع با شما صحبت کنیم و روش های خرید دستگاه ساشه پودری را به شما کاربران عزیز بگوییم.

خرید دستگاه بسته بندی ساشه پودری

قیمت دستگاه ساشه پودری

ما در این مقاله موضوعات بسیار مهمی را مورد بررسی قرار دادیم که برای تمامی کاربران و مشتریان کاروپک مهم و ضروری است. در این بخش در خصوص یک موضوع بسیار مهم و ارزشمند دیگر با نام قیمت دستگاه ساشه پودری، می پردازیم و بخش های مختلف آن را با هم بررسی می کنیم.

قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری

قیمت دستگاه بسته بندی ساشه پودری بر مبنای عوامل مختلفی تعیین می شود که برخی از آنها اشاره می کنیم.

  1. جنس بدنه
  2. قدرت بسته بندی
  3. پشتیبانی از بسته بندی انواع مواد پودری
  4. میزان مصرف انرژی
  5. سرعت بسته بندی
  6. سایز دستگاه

جنس فلزی که در ساخت دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد خود یکی از موضوعات اصلی در قیمت دستگاه ساشه می باشد. این دستگاه با برخورداری از پوشش تمام استیل توانسته است ساختاری بسیار زیبا و شکیل داشته باشد و اکسیده شدن جلوگیری کند. این موضوع باعث می شود تا هر هرجایی با هر شرایط آب و هوایی بتوانید از دستگاه ساشه زن استفاده کنید و محصولات خود را بسته بندی کنید.

قدرت بسته بندی محصولات در این دستگاه بسیار خوب می باشد و شما می توانید در یک ساعت 600 تا 900 بسته تولید کنید. این میزان را اگر برای یک روز کاری محاسبه کنید یک عدد بسیار چشم گیر می شود. از طرف دیگر شما می توانید انواع محصولات پودری را با این دستگاه بسته بندی کنید که این خود بسیار ارزشمند است. دو مورد گفته شده نیر بر روی قیمت دستگاه ساشه زن پودری و خرید بسیار تاثیر می گذارد.

سرعت بسته بندی در دستگاه ساشه بسیار خوب می باشد و در طول 24 ساعت شما می توانید 14400 تا 21600 بسته و چه بسا بیشتر از این مقدار تولید کنید. این موضوع خود باعث تغییر در قیمت دستگاه ساشه پودری می شود که باید به آن توجه داشته باشید. این دستگاه با حجم بالایی از تولید، دارای میزان مصرف پایینی است که خود در بازگشت سرمایه تاثیر بسیار ریادی دارد. یکی از مهمترین مزیت های خرید این نوع از دستگاه بسته بندی، دقیقا همین موضوع می باشد.

موارد گفته شده در بالا همه بر روی قیمت نهایی دستگاه تاثیرگذار است و باعث ایجا نوسان در قیمت دستگاه می شود.