چسب زن اتوماتیک یکی از انواع دستگاه چسب زن کارتن است که جهت چسب زدن زیر و روی کارتن مورد استفاده قرار می گیرد. قابل نصب در انتهای خط تولید جهت بسته بندی نهایی کارتن می باشد.

نحوه کار با چسب زن اتوماتیک کارتن

همانطور که می دانید از دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک برای بسته بندی کارتن استفاده می شود. این دستگاه دارای یک نوار نقاله است که پس از قرار گرفتن کارتن روی آن، لبه‌های آن را خم می‌کند و روی آن را چسب می‌زند. بعضی از انواع این دستگاه به طور همزمان زیر و روی کارتن را چسب می‌زند.

با توجه به اینکه این دستگاه به صورت اتوماتیک عمل می کند پس طبیعتا کار با آن بسیار ساده بود و هیچگونه پیچیدگیی ندارد. این دستگاه برای بسته بندی محصولات با نوار چسبی مورد استفاده قرار می گیرد و به محض تماس سنسور ها با دستگاه عمل چسب زندن کارتون انجام می شود. رویه کار با دستگاه چسب زن اتوماتیک به این صورت است که در ابتدا بسته را بر روی ریل چسب زن اتوماتیک قرار می دهیم و بعد از ان با حرکت ریل، کارتن در زیر نوار نقاله قرار می گیرد.

ا ادامه حرکت کارتن، چسب زندن آن هم انجام می شود و در انتها کارتن چسب خورده از دستگاه خارج می شود. برای درج اطلاعات محصول بر روی کارتن چسب خورده می توانید از جت پرینتر استفاده نمایید تا کیفیت بسته بندی خود را به میزان زیادی افزایش دهید

مزیت استفاده از دستگاه چسب زن اتوماتیک

استفاده از چسب زن اتوماتیک کارتن مزیت های زیادی در بسته بندی محصولات دارد که با تهیه آن می توان از یکایک فواید آن بهره برد. این ماشین دارای میزیت های زیادی می باشد که شما می توانید انواع محصولات خود را با این دستگاه بسته بندی کنید و به راحتی در بازار عرضه کنید. تمامی روال کار دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود که سرعت انجام کار را به شدت افزایش می دهد. نوع چسب زنی دستگاه چسب زن اتوماتیک بسیار با کیفیت می باشد که موجب ایجاد یک بسته بندی محکم و مطمئن می شود.

شما می توانید از این دستگاه در کنار دستگاه هایی مانند دستگاه تاریخ زن و دیگر دستگاه های موجود در سایت ما استفاده نمایید.  مواردی که به آنها اشاره کردیم تنها برخی از مزیت های استفاده از چسب زن اتوماتیک می باشد

مشخصات فنی دستگاه چسب زن اتوماتیک

دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن دارای مشخصات فنی منحصر به فردی می باشد که در این بخش به بررسی آنها خواهیم پرداخت و تمامی اطلاعات لازم را در قالب یک جدول به شما ارائه می دهیم. این اطلاعات برای مشتریان لازم است تا با نحوه کار و اصول کلی چسب زن اتوماتیک آشنا شوند. برای آشنایی با قابلیت های دستگاه چسب زن دستی بر روی لینک آن کلیک کنید تا به صورت مستقیم وارد صفحه آن شوید و با مطالعه بخش های مختلف آن، با این دستگاه نیز آشنا شوید.

نام: دستگاه چسب زن اتوماتیکمدل: GFJ-5060
ولتاژ (ولت)220
توان (وات)180
حداکثر اندازه کارتن (میلیمتر)600*500
حداقل اندازه کارتن (میلیمتر)150*140
سرعت نوار (متر بر دقیقه)20
حداقل و حداکثر عرض چسب (میلیمتر)36*60
ابعاد دستگاه(میلیمتر)1330*740*1580
وزن دستگاه (کیلوگرم)145

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن می توانید با شرکت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح فرمایید. همچنین برای استعلام قیمت چسب زن اتوماتیک و سایر دستگاه های بسته بندی با شرکت تماس حاصل فرمایید و یا اگر مدل خاصی را مد نظر دارید میتوانید درخواست تهیه محصول خود را برای ما ارسال کنید

قیمت دستگاه چسب زن اتوماتیک

یکی دیگر ار موضوعاتی که باید در این مقاله به آن بپردازیم، قیمت دستگاه چسب زن اتوماتیک می باشد. قیمت این دستگاه بر مبنای عوامل مختلفی تعیین می شود که هریک از آنها باعث ایجاد اختلاف و نوسان قیمتی با سایر دستگاه ها می شود. در زیر به چند مورد از این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • اتوماتیک بودن
  • نیمه اتوماتیک بودن
  • حالت تمامی دستی یا غیر اتومات
  • جنس ساخت دستگاه
  • قابلیت ها
  • میزان مصرف انرژی
  • توان
  • تیراژ بسته بندی
  • کیفیت چسب زدن

این موارد که در بالا به آن اشاره کردیم برخی از مواردی است که قیمت چسب زن اتوماتیک کارتن تاثیر بسیار زیادی دارد. دستگاهی که به حالت اتوماتیک طراحی شده است به نسبت سایر دستگاه ها قیمت بالاتری دارند. قابلیت های تعریف شده در هر دستگاه می تواند نوسانات بسیار بالایی را در قیمت آن ایجاد کند به همین دلیل یک دستگاه چسب زن اتوماتیک دارای قیمت بالایی به نسبت سایر دستگاه های چسب زن است.

قیمت دستگاه چسب زن اتوماتیک

سایر موارد را می توانید خودتان بررسی کنید و به خوبی به دلایل اخلاف قیمت دستگاه چسب زن اتوماتیک با سایر دستگاه های موجود پی ببرید. برای کسب آگاهی از قیمت دستگاه چسب زن اتوماتیک با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید

سفارش دستگاه چسب زن اتوماتیک

شما می توانید برخی از قابیلت هایی را که می خواهید دستگاه شما داشته باشد را در چسب زن اتوماتیک خود اضافه کنید. برای این کار باید تمامی این موارد را به کارشناسان اعلام کنید و آنها را در جریان خواسته های خود بگذاید. با انجام این کار شما وارد پروسه سفارش دستگاه چسب زن اتوماتیک می شوید و می توانید سفارش سازی خود را انجام دهید.

تمامی روال کاری شما توسط متخصصان پیگیری می شود و در اولین فرصت اقدام به ساخت و طراحی سفارش شما می شود. سفارش دستگاه چسب زن اتوماتیک کارتن معمولا در اولین فرصت ممکن به مشتری تحویل داده می شود و روال کاری ساخت آن طولانی نمی شود. تمامی تعهدات ساخت و تولید به همراه محصول به مشتری تحویل داده می شود و خدمات پس از فروش ویژه ای برای آن در نظر گرفته می شود.