ساشه چیست؟ یک ساشه چند قاشق است؟ ساشه به نوعی بسته بندی گفته می شود که در سایز کوچک بوده و معمولا در انواع مواد مصرفی همانند مواد آرایشی، بهداشتی، مواد دارویی، مواد مورد استفاده دامپزشکی و مواد غذایی در انواع صنایع های مختلف کاربرد دارد. کیسه ها یا بسته های کوچک ساشه ها می توانند 36 میلی متر، 70 میلی متر و 90 میلی متر عرض داشته باشند و از 40 میلی متر تا 120 میلی متر در طول ساخته شوند.

ساشه چیست و در کشور های مختلف به چه معنی است؟

ساشه چیست؟ یک کلمه فرانسوی است که مخفف کیسه، کیف کوچک یا کیف پول است. در زبان انگلیسی، ساشه بسته‌ای کوچک از چاشنی‌ها و پودر است که با پارچه یا کیسه پوشانده شده و اغلب به شکل بالش است و با دستگاه بسته بندی در پک های تک نفره بسته بندی می شود مانند: سس تک نفره، نسکافه، قهوه، پودر سوربیتول و غیره.

انواع ساشه چیست؟

در ادامه به شما انواع ساشه های معروف گیاهی، دارویی، غذایی را معرفی می کنیم که می توانید با دستگاه بسته بندی ساشه تمامی آن ها را بسته بندی نمائید:

ساشه چیست و مصرف آن در صنایع بسته بندی به چه صورت است؟

دانستن اینکه ساشه چیست؟ و چه کاربردی؟ دارد در صنعت بسیار حائز اهمیت است چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش زندگی، استفاده از ساشه ها به دلیل مصرف آسان تر رو به افزایش می باشد. چاپ و تولید این مدل بسته بندی به صورت آلومینیومی، متالایزری و غیره صورت می گیرد.

  • از دستگاه ساشه مایعات برای انواع محصولات مایع استفاده می شود.
  • از دستگاه ساشه مدادی معمولا برای ساشه های گودری استفاده می شود.

امروزه کمتر کسی را خواهید دید که از ساشه های مختلف استفاده نکرده باشد، کمتر کسی است که حداقل از سس های یکبار مصرف یک مدل ساشه است استفاده نکرده باشد، ساشه ها در ویکی پدیا اینگونه تعریف شده اند که کیسه های کوچک یکبار مصرفی که برای کلیه ی محصولات پودری، مایع و غیره در ابعاد کم حجم تولید شده و به صورت عمودی و افقی بسته بندی می گردد.

دستگاه ساشه مایعات برای بسته بندی انواع ساشه مایعات غلیظ و ساشه رقیق در بسته های ساشه سلفونی به صورت سه طرف دوخت، چهار طرف دوخت، دو طرف دوخت استیکی و مدادی استفاده می شود. این دستگاه ساشه مایع توانایی بسته بندی های زیبا و جذاب را با بهترین سرعت و کیفیت برای شما تولید کنندگان محیا می نماید.

انواع دستگاه ساشه مایعات

دستگاه ساشه به طور کلی برای بسته بندی های پودری و مایعات تک نفره کاربرد دارند. دستگاه ساشه مایع دارای انواع مختلفی از ماشین آلات بسته بندی می باشد که مایعات غلیظ و رقیق را مثل سس، عسل، آبلیمو و… را به صورت بسته های ساشه تک نفره بسته بندی می کند.

دستگاه ساشه مایع مدادی

دستگاه بسته بندی ساشه مایع مدادی برای بسته بندی کردن انواع مختلف مایعات به صورت رقیق و غلیظ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ساشه مایعات مدادی می تواند به صورت اتوماتیک بسته بندی ساشه تک نفره مدادی یا میله ای که حاوی مایعات است را برای شما ممکن می سازد. انواع مختلف آن در طرح ها، سایز ها، جنس بدنه، سرعت و… در زاگرس ماشین موجود است.

  • دستگاه ساشه مایعات 3 طرف دوخت. دستگاه ساشه سه طرف دوخت برای بسته بندی سس، شامپو هتل و… استفاده می شود.
  • دستگاه ساشه مایعات 4 طرف دوخت. دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت دارای دو مدل ساشه و دستگاه بسته بندی توزین دار می باشد.
  • دستگاه ساشه مایع دو طرف دوخت. این دستگاه برای بسته بندی های دوطرف پرس مثل آبلیمو و مایعات رقیق مناسب تر است.

قیمت دستگاه ساشه مایعات

قیمت دستگاه ساشه مایع بستگی به نوع عملکرد – جنس بدنه – میزان سرعت – ابعاد و اندازه – اتوماتیک بودن یا نیمه اتومات بودن دستگاه و… دارد. قیمت دستگاه ساشه مایعات به دلیل نوسانات بازار قیمت ثابتی ندارد و بهتر است برای استعلام قیمت و خرید دستگاه ساشه مایعات با ما تماس بگیرید.

مشخصات فنی دستگاه ساشه مایع

حداقل وزن بسته بندی: 3.5 گرم می باشد و حداکثر وزن بسته بندی: 100 گرم؛ ظرفیت ورودی مخزن دستگاه بسته بندی متغیر است و طبق نیاز مشتری سفارشی سازی می شود. این دستگاه با حداقل سرعت بسته بندی: بین 20 الی 40 بسته در دقیقه تولید می کند که این مقدار در حالت حداکثری: بین 40 تا 60 بسته در دقیقه می باشد.

توان دستگاه ساشه مایعات زاگرس ماشین 2000 وات می باشد که با 99.5 درصد دقت در بسته بندی، ساشه مایع تولید می کند. برق مصرفی دستگاه ساشه مایع تک فاز و سه فاز می باشد. جنس بدنه دستگاه از فولاد ضد زنگ و ضد ضرب ساخته شده است و جنس نازل های آن از استیل می باشد. این دستگاه داری سیستم عملکرد تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبق نیاز مشتری می باشد. دارای PLC و سیستم عیب یابی هوشمند و خودکار است.

دستگاه پرکن ساشه مایعات

دستگاه پرکن مایعات دارای انواع مختلفی از ماشین آلات هستند که به صورت کیسه پرکن –  قوطی پرکن – پرکن ساشه ای – پرکن توزین دار و… ساخته می شود. برای خرید دستگاه ساشه مایعات و استعلام قیمت انواع دستگاه پرکن ساشه مایعات همین حالا با ما تماس بگیرید.